הוצאות לשם הכנסות – שלבי בניית הקמפיין

הגעתם לרבעון האחרון בשנה, אני ממליצה ומזמינה אתכם לנצל אותו בחכמה, אני אעזור לכם לעשות זאת. זכרו: כל דקה שעוברת ולא פרסמתם בדיגיטל אתם/ן מפסידים/ות לקוחות לטובת המתחרים שלכם.
חשבו על המוצר/השירות שאתם/ן רוצים לקדם בעסק שלכם, זה יכול להיות המוצר הכי רווחי או הכי מבוקש, מוצר חדש שאתם/ן רוצים/ות להשיג לו חשיפה, שירות חדש שאתם/ן מעניקים/ות, למלא כיתה לסדנה חדשה וכו'… אני  אבנה ואעצב את דף נחיתה, אבנה את הקמפיין בפייסבוק או גוגל, אבדוק מה מתאים לעסק שלך. לייעוץ טלפוני ללא עלות או התחייבות, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

השאירו את הפרטים ואחזור אליכם.

Orit

אני, אורית חזון מנדל – בעלת סטודיו לעיצוב גרפי, בניית אתרים בוורדפרס קידום ושיווק עסקים בפייסבוק וגוגל.

השילוב בין עיצוב גרפי לבניית האתר, הוא שילוב מנצח. אני נותנת מענה ללקוחות שלי שיצליחו להמריא בעסקים שלהם על ידי מתן טיפים שיווקיים ועיצובים מנצחים. אני לוקחת את העבודה שלי בכל הרצינות, ונותנת את המקסימום. חשוב לי שהלקוחות שלי יצליחו ויפנו אליי שוב בעתיד, לכן אני תמיד אתייחס ללקוחות באופן נעים וגם, לתת קצת מעבר זה לא מזיק.

מהם שני הדברים הכי נכונים לעסק שלך ברבעון הנוכחי?

1. לייצר הוצאות לשם הכנסות על ידי קמפיין מקצועי לעסק שלכם, כך תרוויחו בגדול.
2. לפרסם עכשיו, לא לחכות. אם תחכו המתחרים יעקפו אתכם, התרכזו במתן שרות ללקוחות שלכם, בזמן שאני אשווק לכם את העסק כך תרוויחו משני הכיוונים, הזמן שלנו יקר, כדאי לנצל אותו בחכמה לטובת העסק שלכם.

השלבים השיווקים לבניית קמפיין בפייסבוק בניית קמפיין הוא עניין שמצריך מחשבה ותכנון מראש, כדאי לתת למי שמתמחה בתחום ואתם תתמקדו בדברים שאתם יודעים לעשות הכי טוב עבור העסק שלכם.

1. אני אכתוב ואבנה לכם את הטקסט הנכון לפרסום.

1. אני אכתוב ואבנה לכם את הטקסט הנכון לפרסום.

 2. אעצב סקיצה לדף הנחיתה.

2. אעצב סקיצה לדף הנחיתה.

3. אבנה את דף הנחיתה.

3. אבנה את דף הנחיתה.

4. אעצב את הפוסט לפרסום.

4. אעצב את הפוסט לפרסום.

5. אכתוב את הטקסט לפוסט.

5. אכתוב את הטקסט לפוסט.

6. אבנה את הקמפיין לפי אזור ממוקד, קהל יעד, תחומי עניין וסדרת פרסומים מדוייקת.

6. אבנה את הקמפיין לפי אזור ממוקד, קהל יעד, תחומי עניין וסדרת פרסומים מדוייקת.

לקבלת הצעת מחיר? מלאו את הפרטים: